Bedenk jij de nieuwe campagnenaam?

Iedereen wil gezond zijn, maar wat betekent dat? Gezond zijn is niet alleen niet ziek zijn, het is je goed voelen en volop kunnen deelnemen aan het leven. Met een grootschalige campagne slaan zorg- en welzijnsaanbieders en de Gemeente Zoetermeer de handen ineen om samen met de inwoners te ontdekken wat hun leven en dat van hun dierbaren betekenisvol maakt.
Voor deze campagne zijn we op zoek naar een bruisende campagnenaam die onze gezamenlijke inspanningen voor een gezonder Zoetermeer weerspiegelt. Doe jij mee met deze prijsvraag? Deel je creativiteit en win door dit formulier in te vullen.

Voor wie?
Alle inwoners van Zoetermeer kunnen meedoen. We willen graag een zo breed mogelijke groep bereiken, dus mooi als je deze oproep ook deelt met de Zoetermeerders in je netwerk.

Waarom?
Omdat jouw creativiteit de sleutel is tot het vormgeven van de toekomst van een ‘Samen Gezond Zoetermeer’. We willen een naam creëren die de energie en diversiteit van onze gemeenschap weerspiegelt en die een bron van inspiratie wordt voor alles wat met gezondheid te maken heeft.

Hoe?
Laat je verbeelding de vrije loop en bedenk een naam die bruisend, verbindend en representatief is voor onze gezamenlijke inspanningen voor een gezonder Zoetermeer. Of je nu speelt met woorden, een pakkende afkorting hebt, of een inspirerende zin bedenkt – elke creatieve inzending is welkom!

Waar?
Deel je creativiteit en win! Vul direct het formulier in en verspreid je ideeën via je eigen kanalen met #Zoetermeer2025 #SamenGezondZoetermeer #GemeenteZoetermeer